„Sukces to nie kwestia wrodzonego talentu, błyskotliwej inteligencji ani szczęścia. Sukcesy odnoszą ludzie przekonani o tym, że wciąż mogą się wiele nauczyć”.

Carol Dweck

Szkolenia Sprzedaż i Marketing

Celem szkoleń Akademii Controllingu z obszaru Sprzedaż i Marketing jest przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności i wiedzy z zakresu umiejętności sprzedażowych oraz zwiększania rentowności sprzedaży i efektywności obsługi klienta (Customer Profitability Management).

Tematyka szkoleń obejmuje:

Szkolenia z obszaru Sprzedaży i marketing to połączenie wiedzy merytorycznej, doświadczenia praktycznego trenerów oraz ćwiczeń mających na celu ugruntowanie zdobytej wiedzy.

Proces edukacyjny naszych szkoleń składa się z następujących elementów:

  1. Badanie potrzeb i stworzenie dedykowanego projektu szkoleniowego (etap realizowany przy szkoleniach zamkniętych)
  2. Realizacja szkolenia / projektu szkoleniowego.
  3. Proces Follow – up (tj. proces dalszego rozwoju uczestników po szkoleniu):
    1. Trwający do 14 tygodni proces Follow-Up, którego celem jest utrwalenie zdobytej w trakcie całego cyklu szkoleniowego wiedzy. Proces ten składa się z multimedialnych pigułek wiedzy, check-list, dodatkowego kontaktu z trenerem, zadań do wykonania.
    2. Uczestnicy dostają dostęp do bazy filmów edukacyjnych (baza VideoCenter).
    3. Uczestnikom przekazywane są dodatkowe materiały edukacyjne, celem utrwalenia zdobytej wiedzy w postaci artykułów, case studies.

Artykuły

Jak uniknąć porażki przy wdrożeniu systemu ABC/M?

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Krzywe wieloryba zyskowności i zarządzanie rentownością klientów w systemach ABC/M

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Krzywe wieloryba zyskowności produktów w systemach ABC/M

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Kalkulacja kosztów niewykorzystanych zasobów

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Zasobowy rachunek kosztów – pierwszy krok do wdrożenia rachunku kosztów działań (ABC/M)

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Jak uniknąć porażki przy wdrożeniu systemu ABC/M?

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Rachunek kosztów działań prosty jak abecadło (As Easy As ABC)

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Poziom dojrzałości rachunków kosztów w polskich przedsiębiorstwach

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Powolne przełamywanie dystansu konsumenta do innowacyjnych produktów

autor:
Piotr Kwiatek, dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Wdrożenie Zasobowo – Procesowego Rachunku Kosztów w przedsiębiorstwie produkcyjno-handlowym SPOMLEK

autor:
Monika Burczaniuk
Czytaj

Zarządzanie klientami z wykorzystaniem Activity Based Costing

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Zasobowo-procesowy rachunek kosztów

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Koszty i efektywność procesów w rachunku kosztów działań (ABC)

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Model 12 poziomów dojrzałości w kalkulacji kosztów

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Zasobowo-Procesowy Rachunek Kosztów (RCA) w Grupie Energa Obrót

autor:
Karina Kotula
Czytaj

Zasobowy rachunek kosztów (RCA) w przedsiębiorstwie

autor:
dr Anna Anders, dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Wdrożenie systemu rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwie Nadwiślanka S.A.

autor:
Andrzej Gordon
Czytaj

Model 12 Poziomów Dojrzałości w Kalkulacji Kosztów

autor:
dr Tomasz M. Zieliński, Paweł Senator
Czytaj

Koncepcje i strategie w zarządzaniu a rachunek kosztów przedsiębiorstwa

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

„Krzywe wieloryba” zyskowności i zarządzanie rentownością klientów w systemach ABC/M

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Nadwiślanka na dwóch kanałach – zarządzanie rentownością klienta w hurtowni spożywczej – część 1

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Zarządzanie i kalkulacja kosztów niewykorzystanych zasobów w rachunku kosztów działań (ABC/M)

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Nadwiślanka na dwóch kanałach – zarządzanie rentownością klienta w hurtowni spożywczej – część 2

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Zasobowy rachunek kosztów – pierwszy krok do wdrożenia rachunku kosztów działań, cykl AS Easy As ABC

autor:
dr Tomasz M. Zieliński
Czytaj

Fight for a deadline

autor:
Lazarski, A.
Czytaj

Szkolenia zamknięte