Robotic Process Automation (RPA)-jak skutecznie zmierzyć, zoptymalizować i przygotować się do robotyzacji/automatyzacji procesów biurowych

22-23.01.2019 Warszawa

  • Obraz7
  • akademia hr menedżera
  • zarządzanie-łańcuch-dostaw

Miejsce


Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Al. Jerozolimskie 181B

Data


22-23.01.2019

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


1890 zł netto + 23% VAT *

Koszt udziału w 2 dniowym szkoleniu

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch podczas szkoleń. 

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)

Dofinansowanie:
Wystarczą 3 proste kroki, by pozyskać dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na szkolenie Controlling i nowoczesny rachunek kosztów – dowiedz się więcej.

Opis

Na czym to polega?

Warsztaty dają możliwość wymiany doświadczeń, poznania case study i inspiracji płynących z wdrożeń w procesach biznesowych/ usługowych oraz praktycznego doświadczenia poprzez udział w symulacji.

Na warsztatach staniesz się pracownikiem centrum operacyjnego/ obszaru back office w firmie usługowej!

W trakcie kolejnych etapów symulacji będziesz odkrywał i wdrażał w działaniu narzędzia i zasady umożliwiające wzrost efektywności i budowanie zaangażowania pracowników. Kolejne rundy przeplatane są dającymi wiedzę i inspiracje modułami warsztatów.

Spotkanie dedykowane Dyrektorom Finansowym oraz Dyrektorom Kontrolingu firm usługowych (poza produkcją), którzy szukają możliwości znaczącej poprawy  wyników operacyjnych  kluczowych procesów biznesowych oraz szukają inspiracji dla poprawy efektywności operacyjnej zespołów, za które odpowiadają.

  • Poznasz praktyczną stronę narzędzi optymalizacyjnych, analitycznych i zarządczych
  • Poznasz metodę na pomiar procesów biurowych który umożliwia alokację kosztów zgodną z ABC  i precyzyjne liczenie rentowności poszczególnych części biznesu
  • Dowiesz się, jak przygotować organizację na robotyzację (Robotic Process Automation)
  • Doświadczysz korzyści z metodyki lean six sigma w procesach usługowych
  • Dostrzeżesz nowe możliwości rozwoju i stymulowania zaangażowania pracowników
  • Odkryjesz nowy potencjał twojej organizacji
  • Zyskasz inspirację do stworzenia i wdrożenia planu usprawnienia biznesu
  • Zdobycie wiedzy i konkretnych inspiracji, w jaki sposób wspierać „biznes” w zakresie optymalizacji, automatyzacji.
  • Poznanie sposobów identyfikowania marnotrawstwa oraz eliminowania strat w organizacji.
  • Poznanie narzędzi standaryzacji i dystrybucji pracy.
  • Zobaczenie, że usprawnianie biznesu to proce.
  • Szkolenie jako źródło inspiracji  pozwala poznać metody i potencjalne kierunki dalszej optymalizacji biznesu).

Jaką przyjąć strategię optymalizacji?
Jaki jest potencjał wzrostu? — wykorzystanie narzędzia Optimization Opportunity Gap
Rozwiązanie dylematu: rekrutować czy optymalizować ?
Obsługa portfelowa czy procesowa?
Jak zarządzać zmianą i zaangażować pracowników?
Jak łączyć narzędzia i podejście: Lean, Six Sigma, Performance Management i BPM?
Skuteczna strategia a Pozytywność i Produktywność?

ZOBACZYSZ, ŻE USPRAWNIANIE BIZNESU TO PROCES
POZNASZ SPOSOBY IDENTYFIKOWANIA MARNOTRAWSTWA ORAZ ELIMINOWANIA STRAT W ORGANIZACJI. Zobaczysz, że można wizualizować poziom produktywności
POZNASZ NARZĘDZIA STANDARYZACJI I DYSTRYBUCJI PRACY, dzięki którym udaje się systematycznie poprawiać efektywność w organizacji.
ZOBACZYSZ, ŻE USPRAWNIENIE BIZNESU TO PROCES, wdrażanie kolejnych narzędzi zwiększa zyskowność i poprawia inne kluczowe wskaźniki biznesowe.
SPOTKANIE TO ŹRÓDŁO INSPIRACJI, pozwala poznać metody i potencjalne kierunki dalszej optymalizacji biznesu, terminowości, jakości i zaangażowania pracowników, co otwiera drogę do skuteczniejszego zarządzania procesami.

NARZĘDZIA JAKIE POZNASZ:

  • Identyfikacja marnotrawstwa
  • Mapa strumienia wartości (VSM)
  • Tablice wizualizacyjne
  • Raport A3
  • Wyciąganie pracy
  • Poziomowanie pracy
  • Standaryzacja
  • Zarządzanie portfelowe a zarządzanie procesowe
  • Macierz kompetencji
  • Spotkania „szybki start”
  • Metoda TWI

K. Pimpicki

Beznazwy-1.cdrKrzysztof Pimpicki

CEO POSITIVE PRODUCTIVITY
WSPÓŁZAŁOŻYCIEL 4RESULTS
WSPÓŁTWÓRCA METODYKI POSITIVE PRODUCTIVITY®

Jest twórcą i głównym promotorem metodologii Positive Productivity®. Jego zadaniem jest zapewnianie pożądanych wyników biznesowych dla klientów poprzez wprowadzenie nowej kultury organizacyjnej i zmianę sposobu działania organizacji. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów strategicznych i operacyjnych poprzez wdrażanie nowych systemów zarządzania. Jego 17-letnie doświadczenie w zakresie wprowadzania zmian obejmuje dziesiątki strategicznych projektów wdrożeniowych i setki warsztatów dotyczących zarządzania i efektywności operacyjnej.

Piotr Kaczmarek

Piotr-Kaczmarek-150

Pirxon podstawowy RGB bez tła LOGO MAŁE

Współwłaściciel firmy PIRXON S.A. (dawniej SmartMedia Sp. z o.o.), dyrektor ds. rozwoju, mgr. inż informatyki. Ukończył Informatykę na wydziale ETI oraz Zarządzanie Organizacją na wydziale ZiE.

Karierę zawodową rozpoczynał jako programista, następnie przeszedł do działu wdrożeń, aby od roku 2010 zająć się rozwojem rynkowym firmy na stanowisku dyrektora sprzedaży.

W roku 2018 podjął misję wprowadzenia nowego produktu do oferty firmy jako dyrektor ds. rozwoju. Ze spółką związany od początku jej istnienia. Brał udział w grupie inicjatywnej pomorskiego klastra ICT, który stał się klastrem kluczowym w woj. pomorskim.

Firma PIRXON zajmuje się: automatyzacją pracy dzięki Robotic Process Automation i OCR, inżynierią rzeczywistości rozszerzonej w optymalizacji procesów, wykorzystaniem technologii RFID oraz dronów w biznesie.
Zapraszamy do lektury raportu z badań na temat robotyzacji procesów biurowych w Polsce! >>czytaj więcej


 

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika