Zarządzanie czasem i podejmowanie decyzji

21-22.03.2019 Warszawa

Miejsce


Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Aleje Jerozolimskie 181B

Data


21-22.03.2019

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


1290 zł netto + 23% VAT *

Koszt udziału w 2 dniowym szkoleniu

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch podczas szkolenia.

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICVhttp://www.icv.pl)

Dofinansowanie:
Wystarczą 3 proste kroki, by pozyskać dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej na szkolenie Controlling i nowoczesny rachunek kosztów – dowiedz się więcej.

Trener / trenerzy

dr Paweł Błaszkiewicz,
Trener umiejętności menedżerskich
zapisz się online
pobierz formularz pdf pobierz katalog pdf

Opis

Czas jest dla każdego zarówno zasobem jak i problemem, źródłem stresu. Przez całe życie uczymy się gospodarować czasem, zastanawiamy się jak ułożyć dzień, ile godzin zaplanować na daną czynność itp. Robimy to tak często, że nawet nie zauważamy jak wiele decyzji dotyczących organizacji dnia wykonujemy automatycznie, niemal bezwolnie. Szkolenie uświadamia uczestnikom z jakich reguł zarządzania czasem korzystamy, jakie mamy dobre nawyki oraz wskazuje możliwości prostych zmian w organizacji pracy, tak aby czerpać większą pewność siebie w planowaniu i podejmowaniu decyzji.

Główna myśl szkolenia – na wszystko jest jakiś sposób, szczególnie jeśli to my sami mamy wpływ w co i w jakim stopniu chcemy się zaangażować. Czasu nie warto ani marnować, ani oszczędzać – warto wykorzystać go w taki sposób, aby czuć pełną satysfakcję z pracy, życia osobistego i osiągnięć.

Ostrzeżenie – zajęcia demonstrują mnóstwo praktycznych narzędzi ilustrujących reguły zarządzania czasem, które mają silną moc demaskowania złych nawyków w organizacji pracy. Uczestnik szkolenia może przez chwilę czuć mały dyskomfort w momencie uświadomienia sobie popełnianych błędów w procesach organizacji pracy i podejmowania decyzji. Stan ten szybko mija i w to miejsca pojawia się konkretny plan usprawnienia własnego zarządzania czasem.

Udział w szkoleniu daje następujące korzyści:

  • Doskonalenie umiejętności hierarchizowania priorytetów
  • Koncentracja się na sprawach i zadaniach najistotniejszych
  • Wdrożenie technik oceny decyzyjnej
  • Lepsza praca z harmonogramem dnia
  • Zastosowanie prostych technik optymalizujących nakłady czasu i energii
  • Zwiększenie kontroli nad realizacją własnych celów zawodowych
  • Zapoznanie z metodami efektywnego planowania
  • Doskonalenie umiejętności hierarchizowania priorytetów i planowania oraz zogniskowania się na sprawach najważniejszych
  • Poznanie heurystyk – nieświadomych reguł odpowiedzialnych za podejmowane decyzje
  • Określenie indywidualnych priorytetów i własnych „złodziei czasu”
  • Doskonalenie umiejętności realistycznego wyznaczania terminów

Paradoksy czasu – czas paradoksów

  • Psychologiczne efekty wykorzystania czasu
  • Podstawowe reguły zarządzania i planowania pracy własnej
  • Wyzwania współczesnego pracownika

Analiza wykorzystania czasu

  • Wprowadzenie do organizacji swojego czasu.
  • Jaki styl zarządzania czasem preferujesz?
  • Analiza wykorzystanego czasu
  • Analiza SWOT – indywidualnego stylu dystrybucji czasu

Techniki zarządzania czasem

  • Wybór i segregacja priorytetów – schemat Eisenhowera (Pojęcie „pilne – ważne”. Kiedy i dlaczego „ważne” staje się „pilne”? Kryteria zadań „ważnych”). Priorytety krótko – i długofalowe, spójność priorytetów. Konflikt priorytetów.
  • Ustalanie hierarchii zadań zgodnie z zasadą 20/80 – zasada Pareto; reguła 60/40
  • Dostosowanie zasad planowania do krzywych wydajności i zakłóceń.
  • Praca z organizerem, kalendarzem.
  • Sposoby kontroli zarządzania własnym czasem

Planowanie 

  • Przygotowanie do realizacji zadań, rodzaje planów, tworzenie mapy celów, dążenie do określonych rezultatów w czasie
  • Co należy uwzględniać przy planowaniu? Jak radzić sobie z odkładaniem spraw na później?

Zakłócenia w zarządzaniu czasem

  • „Złodzieje czasu” – analiza podstawowych błędów związanych z zarządzaniem czasem.
  • Wewnętrzne pochłaniacze czasu
  • Zewnętrzne pochłaniacze czasu
  • Analiza własnej aktywności

 Asertywność w pracy

  • Jak unikać wchodzenia w trudne sytuacje w pracy
  • Jak budować pewność siebie w kontaktach zawodowych
  • Rola stresu w zarządzaniu i planowaniu działań

Psychologiczny profil użytkownika czasu

  • Perspektywa czasowa
  • Koncentracja na przyszłości

Podejmowanie decyzji

  • Modele wzmacniające racjonalność decyzyjną
  • Typowe błędy decyzyjne
  • Rola intuicji i emocji w procesach decyzyjnych

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika