Rozwój kompetencji społecznych – szkolenia i doradztwo online

Kontakt

Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

zorganizuj szkolenie

Trener / trenerzy

dr Paweł Błaszkiewicz,
Trener umiejętności menedżerskich
Grzegorz Chołuj,
Aktor zawodowy, Trener rozwoju osobistego, Mówca motywacyjny, Artysta
Bartosz Liberski,
Trener kompetencje społeczne i obsługa klienta
pobierz katalog pdf

Opis

Kopia AKTUALNE SZKOLENIA AC LI (1)

Wychodzimy naprzeciw Państwa potrzebom – zapraszamy na konsultacje online z naszymi trenerami.

Utrwal z nami swoją wiedzę z zakresu kompetencji społecznych!

Wsparcie obejmuje m.in.:

  • pakiet ćwiczeń i zadań utrwalających wiedzę (aktywności e-learning) z zakresu kompetencji  społecznych,
  • konsultacje online 1/1 z trenerem,
  • udział w szkoleniach zdalnych (w grupach maksymalnie do 5 osób), forma umożliwia aktywne uczestnictwo, zadawanie pytań, dyskusję, wymianę doświadczeń, ćwiczenia,
  • coaching,
  • a także pracę własną (zadania domowe, projekty, plany pracy) pod opieką naszych trenerów.

Skontaktuj się z nami, by wybrać odpowiednie rozwiązanie dla siebie

  1. Unikalna i elastyczna forma pracy z trenerami
  2. Dostarczenie wiedzy i propozycji ściśle związanych z omawianym tematem dotyczących zagadnień „tu i teraz”
  3. Fachowe wsparcie ze strony doświadczonego zespołu konsultantów i trenerów

 

Przykładowa tematyka / rozwijane kompetencje:

  1. Analiza stylu pracy i relacji wewnętrznych.
  2. Identyfikacja przyczyn trudności w wykonywanych zadaniach.
  3. Planowanie działań usprawniających efektywność pracy.
  4. Kształtowanie profesjonalnych relacji z partnerami w ramach współpracy wewnętrznej i zewnętrznej.
  5. Wsparcie psychologiczne w zakresie trudnych sytuacji (stres, presja).
  6. Rozwój indywidualnych kompetencji w zakresie komunikowania, argumentowania, radzenia sobie z krytyką itp.
  7. Stosowanie postawy asertywnej w różnych sytuacjach zawodowych.
  8. Prowadzenie spotkań, prezentacji (także w sytuacji pracy zdalnej).
  9. Przygotowanie do trudnych rozmów (ocena pracy, reakcja na przejawy niewłaściwych postaw).
  10. Zapobieganie syndromów wypalenia zawodowego i innych problemowych zachowań w środowisku pracy.

Zorganizuj szkolenie - wyślij formularz