Miejsce
Data
26.02.2021
Kontakt
Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl
Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63
Koszt udziału
990 zł netto *
* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.
Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w jednodniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia.
Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.
Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)
Dofinansowanie: Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej!
Opis
Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego zdobędziesz wiedzę z zakresu controllingu sprzedaży.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się nie tylko jak prawidłowo planować, monitorować i analizować wyniki zespołów handlowych, ale również jak stale doskonalić pracę sił sprzedaży i gdzie poszukiwać możliwości zwiększenia rentowności sprzedaży. Program szkolenia łączy w sobie również zagadnienia strategiczne i operacyjne. Szczególną uwagę poświęcimy polityce cenowej i zagadnieniom marżowości oraz wskaźnikom marketingowym, wykorzystywanym w controllingu sprzedaży.
Szkolenie uzupełnione będzie o praktyczne studia przypadków, a także szereg ćwiczeń, pomagających zrozumieć i utrwalić omawiane zagadnienia.
– Dyrektorzy Controllingu
– Controllerzy
– Dyrektorzy i menedżerowie działów sprzedaży
– Członkowie Zarządów i właściciele przedsiębiorstw
– zdobycie wiedzy z zakresu controllingu sprzedaży
– zrozumienie czynników determinujących skuteczność i efektywność pracy zespołów sprzedażowych
– poznanie narzędzi wykorzystywanych do planowania, analizy i oceny działań sprzedażowych, w tym wskaźników w sprzedaży
– poznanie zagadnień zarządzania marżą oraz strategii cenowo-rabatowych
– zdobycie kwalifikacji podnoszących konkurencyjność uczestników na rynku pracy
- Pojęcie controllingu w kontekście sprzedaży, orientacja controllingu
– czym jest controlling sprzedaży
– rola controllingu sprzedaży
- Warunki prawidłowo funkcjonującego controllingu sprzedaży
- Determinanty efektywności sprzedaży
– skuteczność a efektywność
– model filarów dobrej sprzedaży
- Planowanie
– metody planowania sprzedaży – ilościowe oraz jakościowe
– budżetowanie kosztów sprzedaży
– wyniki biznesowe, cele sprzedaży a aktywności handlowe
- Miary i wskaźniki wykorzystywane w sprzedaży
– podstawowa analiza wyników sprzedaży
– wskaźniki pozycji rynkowej firmy
– wskaźniki realizacji celów sprzedażowych
– mierniki relacji z klientami
- Polityka cenowo-rabatowa i zarządzanie marżą
– strategie cenowe
– pojęcie marży, analiza marży na różnych poziomach pokrycia
– miary i wskaźniki
– marżowość klientów
– polityka rabatowa i jej wpływ na rentowność sprzedaży, kaskada cenowa, analiza pasma cenowego, średni poziom rabatów
– elastyczność cenowa popytu
- Udzielanie informacji zwrotnej
– projektowanie właściwego obiegu informacji zwrotnej
– kokpit menedżerski
Zgłoszenie
Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem
Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63