Program dyplomowy dla controllerów i finansistów – dowiedz się więcej!

Controlling sprzedaży - szkolenie jednodniowe

28.09.2021 Poznań

Miejsce


Centrum szkoleniowe

Data


28.09.2021

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


990zł netto* *

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w jednodniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia.

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)

Jeżeli sytuacja epidemiologiczna nie pozwoli na organizację wydarzenia stacjonarnie szkolenie odbędzie się w formie online.

Trener / trenerzy

dr Anna Sperska,
Praktyk biznesu z ponad 12-letnim doświadczeniem menedżerskim
zapisz się online
pobierz formularz pdf pobierz katalog pdf

Opis

Zapraszamy na szkolenie, w trakcie którego zdobędziesz wiedzę z zakresu controllingu sprzedaży.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się nie tylko jak prawidłowo planować, monitorować i analizować wyniki zespołów handlowych, ale również jak stale doskonalić pracę sił sprzedaży i gdzie poszukiwać możliwości zwiększenia rentowności sprzedaży. Program szkolenia łączy w sobie również zagadnienia strategiczne i operacyjne. Szczególną uwagę poświęcimy polityce cenowej i zagadnieniom marżowości oraz wskaźnikom marketingowym, wykorzystywanym w controllingu sprzedaży.

Szkolenie uzupełnione będzie o praktyczne studia przypadków, a także szereg ćwiczeń, pomagających zrozumieć i utrwalić omawiane zagadnienia.

 

1280 x 400 zdjęcia do działów szkoleń

– Dyrektorzy Controllingu

– Controllerzy

– Dyrektorzy i menedżerowie działów sprzedaży

– Członkowie Zarządów i właściciele przedsiębiorstw

– zdobycie wiedzy z zakresu controllingu sprzedaży

– zrozumienie czynników determinujących skuteczność i efektywność pracy zespołów sprzedażowych

– poznanie narzędzi wykorzystywanych do planowania, analizy i oceny działań sprzedażowych, w tym wskaźników w sprzedaży

– poznanie zagadnień zarządzania marżą oraz strategii cenowo-rabatowych

– zdobycie kwalifikacji podnoszących konkurencyjność uczestników na rynku pracy

  1. Pojęcie controllingu w kontekście sprzedaży, orientacja controllingu

– czym jest controlling sprzedaży

– rola controllingu sprzedaży

  1. Warunki prawidłowo funkcjonującego controllingu sprzedaży
  2. Determinanty efektywności sprzedaży

– skuteczność a efektywność

– model filarów dobrej sprzedaży

  1. Planowanie

– metody planowania sprzedaży – ilościowe oraz jakościowe

– budżetowanie kosztów sprzedaży

– wyniki biznesowe, cele sprzedaży a aktywności handlowe

  1. Miary i wskaźniki wykorzystywane w sprzedaży

– podstawowa analiza wyników sprzedaży

– wskaźniki pozycji rynkowej firmy

– wskaźniki realizacji celów sprzedażowych

– mierniki relacji z klientami

  1. Polityka cenowo-rabatowa i zarządzanie marżą

– strategie cenowe

– pojęcie marży, analiza marży na różnych poziomach pokrycia

– miary i wskaźniki

– marżowość klientów

– polityka rabatowa i jej wpływ na rentowność sprzedaży, kaskada cenowa, analiza pasma cenowego, średni poziom rabatów

– elastyczność cenowa popytu

  1. Udzielanie informacji zwrotnej

– projektowanie właściwego obiegu informacji zwrotnej

– kokpit menedżerski

990 zł netto

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika