Miejsce
Data
17-08.12.2020
Kontakt
Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl
Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63
Koszt udziału
990 zł netto *
Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w szkoleniu w formie zdalnej, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia.
Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.
Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)
Aby wziąć udział w szkoleniu w formule szkolenia zdalnego (distance learning) potrzebny będzie jedynie komputer z dostępem do internetu.
W ramach takiej formuły zapewniamy aktywne uczestnictwo, będziesz mógł zadawać pytania, uczestniczyć w dyskusji oraz wykonywać wszystkie ćwiczenia. Trener jak i pozostali uczestnicy będą dla Ciebie widoczni.
Sesje odbywać się będą w dniach:
17 listopada godz. 9:00 – 12:00
24 listopada, godz. 9:00 – 12:00
1 grudnia, godz. 9:00 – 12:00
8 grudnia, godz. 9:00 – 12:00
Jeżeli terminy nie są one dla Ciebie odpowiednie, skontaktuj się z nami, przygotujemy odpowiednie rozwiązanie.
Opis
Wychodzimy naprzeciw Państwa potrzebom - zapraszamy na certyfikowany kurs online z zakresu zarządzania zespołem. To będzie doskonała okazja, by rozwinąć i utrwalić kompetencje społeczne, niezbędne do bycia skutecznym liderem! Szczególny nacisk położymy na umiejętności niezbędne do kierowania zespołem w warunkach pracy zdalnej. Szkolenie w całości prowadzone jest online.
Zachęcamy - #zostanwdomu i rozwijaj swoje umiejętności z Akademią Controllingu!
Nie pasują Ci podane terminy? Skontaktuj się z nami! Na pewno znajdziemy rozwiązanie.
Zapraszamy na szkolenie w formie sesji on-line. Dzięki udziałowi w szkoleniu zdalnym:
- Utrwalisz wiedzę dotyczącą postępowania lidera – szczególnie w warunkach konieczności pracy zdalnej
- Przeanalizujesz środowisko pracy zespołów – wypracujesz strategię rozwiązywania problemów związanych z użyciem systemu pracy zdalnej
- Dokonasz własnej refleksji nad indywidualnym stylem kierowania – bilans zasobów lidera w konkretnych sytuacjach
- Dowiesz się jak wykorzystać sytuację kryzysową do diagnozy organizacji pracy w organizacji w celu wdrożenia usprawnień w kolejnych okresach pracy
Proponujemy wygodną, ale też skuteczną i efektywną formułę zajęć:
- Przed spotkaniem on-line uczestnicy otrzymują zadanie do samodzielnej pracy (poprzez maila)
- Każde spotkanie dedykowanej jest konkretnej umiejętności kierowniczej
- W spotkaniu on-line uczestniczy max. 4 osoby (w ten sposób dbamy o aktywne uczestnictwo wszystkich)
- Po spotkaniu on-line ustalamy wspólnie listę zadań do przygotowania na następne spotkanie
JEST TO SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I KIEROWNIKÓW, KTÓRZY CHCĄ LEPIEJ PRZEWODZIĆ SWOIM ZESPOŁEM I SKUTECZNIEJ ZARZĄDZAĆ ZADANIAMI.
Weź udział w szkoleniu online i zdobądź niezbędne kompetencje, by zarządza zespołem w sytuacjach kryzysowych oraz przy konieczności wprowadzenia pracy zdalnej. Dowiedz się jak:
- Kontrolować stres i emocje w sytuacji kryzysowej
- Koncentrować i mobilizować energię w środowisku zdalnym
- Lepiej zrozumieć możliwości działania w nowej sytuacji
- Wykorzystać kryzys do diagnozy organizacji pracy w organizacji w celu wdrożenia usprawnień w kolejnych okresach pracy
Spotkanie 1 – Planowanie pracy zespołu
- Tworzenie harmonogramów, planów, specyfikacji zadań
- Wyznaczanie celów zgodnych z metodą SMART, GROW, PDCA
- Określanie i efektywne wykorzystywanie dostępnych zasobów ludzkich, finansowych, technicznych
- Planowanie operacyjne – krótkoterminowe i strategiczne – długoterminowe
- Łączenie różnych perspektyw organizacji w planowaniu działań
- Rozwiązywanie problemów poprzez poszukiwania optymalnych rozwiązań
- Wybór jasnych priorytetów strategicznych
- Stosowanie różnych narzędzi ułatwiających planowanie (macierze, arkusze, tabele, zestawienia, analizy)
- Budowanie działań spójnych koncepcyjnie z priorytetami strategicznymi
Spotkanie 2 – Zlecanie zadań
- Oczekiwanie zlecającego i przyjmującego zadanie dotyczące komunikacji
- Mosty i pułapki komunikacyjne – szczególnie w sytuacji pracy zdalnej
- Układanie struktury rozmowy i struktury zadań
- Fakty i mity na temat delegowania
- Ustalanie mierników wykonania
- Badanie sytuacji pracownika
- Używanie różnych stylów kierowania w procesie zlecanie zadań
- Ocena realizacji zadań (ilościowa i jakościowa)
- Techniki przekazywanie informacji zwrotnej
Spotkanie 3 – Rozwiązywanie problemów
- Analiza sytuacji i środowiska pracy
- Identyfikacja problemów
- Intuicyjne vs. metodyczne podejście do rozwiązywania problemów
- Kontrola i świadome użycie emocji w procesie rozwiązywania problemów
- Techniki pobudzania kreatywności
- Używanie różnych stylów negocjacyjnych w sytuacjach problemowych
- Tworzenie planów w oparciu o nowe fakty zgłaszane przez pracownika
Spotkanie 4 – Rozwijanie pracowników
- Rozmowy on-line: bilans korzyści i zagrożeń
- Prowadzenie rozmów przekrojowych i operacyjnych – zasadnicze różnice
- Techniki rozwoju kompetencji w czasie rozmowy podsumowującej
- Coaching w procesie zdalnym
- Motywowanie i docenianie w procesie rozwoju
- Tworzenie indywidualnego profilu pracownika
- Dobór narzędzi i zasad dalszego rozwoju kompetencji
Zgłoszenie
Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem
Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63