Wystąpienia publiczne na eventach

04-05.03.2020 Poznań

Miejsce


Hotel Hampton by Hilton, ul. św. Marcin 6

Data


04-05.03.2020

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


1290 zł netto *

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch .

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)

Dofinansowanie: Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej!

Trener / trenerzy

Bartosz Liberski,
Trener kompetencje społeczne i obsługa klienta
zapisz się online
pobierz formularz pdf pobierz katalog pdf

Opis

Kilka lat temu występowałem w jednej z konferencji HR na Śląsku i miałem wątpliwą przyjemność być pierwszym prelegentem tego dnia. Warunki były iście niesprzyjające: spóźnialscy jeszcze zajmowali miejsca, niektórzy przeciskali się na swoje miejsca z poranną kawą, sporo osób nawiązywało jeszcze pierwsze znajomości lub witali się z dobrymi znajomymi. Słowem: gwar i zamieszczanie. Prowadzący mnie zapowiedział, ale patrząc na widownię, niewielu to interesowało. Tymczasem wyszedłem na scenę i w połowie drugiego zdania miałem już kompletną ciszę na sali i pełną koncentrację na mnie.

Tego uczę wszystkich, którzy przygotowują się do wystąpienia na konferencjach: przykuwania uwagi, merytorycznego (lecz nie nudnego!) przekazywania treści i zostawiania po sobie dobrego wrażenia.

Wystąpienia publiczne nie muszą kojarzyć się ze stresem i przykrą koniecznością. Wystarczy tylko znać kilka fundamentalnych zasad i dobre przygotowanie oparte o cel i solidną analizę publiczności. W końcu to publiczność decyduje, czy wystąpienie było udane.

Szkolenie jest w szczególności dedykowane wszystkim, którzy chcą lub planują wystąpić na wydarzeniu, na którym można wypromować swoją działalność, na eventach branżowych czy zbiorowych spotkaniach dla klientów, sponsorów etc. Do tego grona zaliczymy m.in.:

  • właścicieli firm
  • prezesów i inne osoby zajmujące wysokie stanowiska w firmie
  • przedstawicieli handlowych
  • specjalistów wydelegowanych do zaprezentowania oferty firmy.

Wystąpienia publiczne umożliwiają dotarcie ze swoim przekazem do wielu odbiorców naraz. Warto więc wykorzystywać coraz bardziej liczne wydarzenia branżowe i rozwojowe do swoich celów. Bez względu na to, czy chcemy zaprezentować ofertę firmy, czy pokazać się jako specjaliści, czy podzielić się jakąś ideą czy pomysłem, konferencje są świetną okazją marketingowo-handlową.

Ważne jest jednak, by nie serwować widzom „kolejnej nudnej prezentacji w oparciu o tonę informacji i setkę slajdów”. To nie tylko nie zainteresuje coraz to bardziej wymagających odbiorców, ale i też nie da przepustki do wystąpienia na kolejnych eventach.

Simon Sinek, autor m.in. książki „Zacznij od ‘dlaczego’”, sławę zdobył dzięki wystąpieniu na konferencji TEDx. Gdy jego przemówienie wirusowo roznosiło się po całym świecie, Sinek napisał książkę, stał się guru liderów i od tej pory był zapraszany na największe sceny świata. Ale zanim pojawił się na wspominanym TEDx-ie, swój przekaz prezentował na bardzo małych, lokalnych wydarzeniach, o których niewielu słyszało.

Nawet jeśli Twoje przemówienie nie będzie znane na całym świecie, to możesz wykorzystać scenę do tego, by dać się zapamiętać ludziom i zachęcić ich do interesującej Ciebie akcji (kontakt, zakup, wejście na stronę www). Umiejętności zdobyte na szkoleniu pozwolą Ci przygotować się do każdego wydarzenia wg określonej ścieżki. Zajęcia są prowadzone w praktycznej formie i w sprzyjającej atmosferze.

Celami szkolenia są:
• nabycie umiejętności przygotowywania się do wystąpienia na eventach
• zmiana nastawienia do występowania na scenie
• nauka realizowania celów biznesowych na wydarzeniach
• nabycie większej świadomości odnośnie tego, jak uczestnik jest odbierany przez ludzi z zewnątrz
• przećwiczenie różnorodnych schematów komunikacyjnych

I. Cele biznesowe i osobiste wystąpienia
• określanie celu mówcy (ew. organizacji, którą reprezentuje)
• określanie celów publiczności

II. Analiza publiczności
• zdobywanie informacji o publiczności
• definiowanie sytuacji, problemów i celów publiczności
• wpływ wiedzy o publiczności na kształt przemówienia

III. Tworzenie zawartości wystąpienia
• selekcja informacji (dane i statystyki, historie i anegdoty, zakres oferty etc.)
• struktura informacyjna i perswazyjna (przemawianie do emocji)
• elementy storytellingu (przemawianie do emocji)
• planowanie obiekcji i uwzględnianie ich w przemówieniu
• call to action
• testowanie przemówienia (testy korytarzowe, test celu, test 80/120)

IV. Warsztat mówcy
• mowa ciała (w przypadku współpracy z prezentacją i bez)
• praca głosem
• wyrażanie emocji w wystąpieniu
• proces przygotowania się do wydarzenia

V. Praca z pomocami wizualnymi
• w jakich przypadkach używać pomocy wizualnych
• zasada rozumienia slajdów – 3/7
• projektowanie slajdów (koncepcyjne, bez użycia programów typu PowerPoint)
• eliminowanie „konfliktu o uwagę”

VI. Dobry PR przed i po wystąpieniu
• jak zatytułować wystąpienie
• zachęcanie do przyjścia na prelekcję (test windy)
• odpowiadanie na pytania w trakcie i po wystąpieniu

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika