Inteligencja emocjonalna w biznesie

11-12.05.2020 Warszawa

Miejsce


Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Al. Jerozolimskie 181 B

Data


11-12.05.2020

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


990 zł netto *

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)

Dofinansowanie: Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej!

Trener / trenerzy

Bartosz Liberski,
Trener kompetencje społeczne i obsługa klienta
zapisz się online
pobierz formularz pdf pobierz katalog pdf

Opis

Dlaczego student mimo tego, że wie, że powinien się uczyć regularnie i z dużym wyprzedzeniem, zostawia naukę na ostatnią chwilę?

Dlaczego tak chętnie obiecujemy sobie włączając serial, że to będzie tylko jeden odcinek, a kończy się na kilku?

Dlaczego mimo że wiemy, że fast food’y i słodycze są niezdrowe, to tak ciężko się oprzeć pokusie?

Dlaczego mimo że oglądaliśmy film „Kevin sam w domu” wielokrotnie i teoretycznie nie potrzebujemy go oglądać, to i tak chętnie obejrzymy w kolejne święta?

Zachowania ludzkie bardzo często nie są racjonalne. I nic w tym dziwnego, bo to emocje kierują ludzkimi zachowaniami. Wybieramy to, co łatwiejsze, przyjemniejsze i prostsze, a staramy się odsuwać czynności i procesy nieprzyjemne, niekomfortowe i wywołujące duży opór.

Świadomość emocjonalna zatem pozwala na przełamanie wielu barier rozwojowych, nawiązywanie lepszych relacji w życiu prywatnym i biznesie, realne wykorzystanie swojej wiedzy i umiejętności, redukcję stresu, pobudzenie kreatywności i osiągnięcie szeregu innych korzyści.

Szkolenie dedykowane jest każdemu, kto chciałby wykorzystać świadomość emocjonalną do swoich prywatnych czy zawodowych celów.

W szczególności zapraszamy osoby, które:

  • nabyły wiedzę i umiejętności, z której nie potrafią skorzystać z powodu wewnętrznego oporu
  • odtwarzają nieefektywne schematy w swoim życiu
  • długotrwale nie mogą zrobić postępu w karierze czy rozwoju biznesu

Świadomości emocjonalnej powinniśmy się uczyć w domu rodzinnym i szkole. Tymczasem na funkcjonowanie emocji nie zwracano większej uwagi, a jeśli już, to w opaczny sposób (np. przez przekazy „okazywanie emocji jest złe” czy „trzeba powstrzymać emocje”). Tymczasem emocji nie można wyłączyć, bo są częścią naszej fizjologii, dlatego… warto nauczyć się wykorzystywać je do swoich celów!

Dzięki szkoleniu staną się Państwo osobami bardziej świadomymi siebie, swoich potrzeb, swoich zachowań i dążeń, a dzięki zrozumieniu mechanizmów odczuwania i przeżywania emocji, nauczą się Państwo, jak wykorzystywać je w roli menedżera czy sprzedawcy.

Szkolenie jest prowadzone przez Bartosza Liberskiego, jednego z pionierów wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w szkoleniach miękkich w kraju.

Cele szkolenia są następujące:

  • nabycie większej świadomości emocjonalnej siebie
  • nauka wykorzystania emocji w zarządzaniu ludźmi (motywowanie, rozwiązywanie konfliktów, zwiększanie efektywności etc.)
  • nauka wykorzystywania emocji w sprzedaży i obsłudze klienta
  • przygotowanie do mierzenia się z coraz trudniejszymi wyzwaniami w biznesie

I. Jak działają emocje
• po co są i jak działają emocje
• schematy emocjonalne
• wzbudzanie i rozładowanie emocji

II. Kontakt człowiek-człowiek
• wzbudzanie zaufania i sympatii
• o czym warto mówić, a co zostawić dla siebie
• jak zwiększać i zmniejszać dystans w relacjach

III. Emocje w sprzedaży
• sprzedawaj emocje, nie ofertę
• pobudzanie wyobraźni klienta
• opiekowanie się obiekcjami klienta
• storytelling

IV. Emocje w obsłudze klienta
• czym zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientowi
• obsługa klienta trudnego

V. Emocje w pracy menedżera
• motywowanie pracowników w oparciu o inteligencję emocjonalną
• rozwiązywanie konfliktów
• przekonywanie do pomysłów i idei
• organizacja czasu i zadań

VI. Emocje w samorozwoju
• dlaczego nie robię postępów?
• przełamywanie barier rozwojowych
• work-life balance

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika