Raportowanie zarządcze

16-17.01.2020 Warszawa

Miejsce


Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, Al. Jerozolimskie 181 B

Data


16-17.01.2020

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


1990 zł netto *

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)

Dofinansowanie:
Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej!

 

Trener / trenerzy

Edyta Szarska,
IBCS Certified Consultant, członek zespołu trenerów IBCS Institute
zapisz się online
pobierz formularz pdf pobierz katalog pdf

Opis

Dwudniowe szkolenie z zakresu Raportowania zarządczego to seria warsztatów, dyskusji i prezentacji licznych przykładów raportowania i analiz.

Uczestnicy pracować będą na papierze i w MS Excel, ćwicząc wybrane tricki i proste funkcje pozwalające na sprawne wykorzystanie poznanych technik w codziennej pracy.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy

  • Analityków
  • Controllerów
  • Osoby odpowiedzialne za tworzenie raportów
  1. Cele i zakres raportowania zarządczego
    • Struktury raportowe wg idei One-Page
    • Rozkład informacji na stronie w podejściach 4WF i OPO
    • Warsztat: szkicowanie struktur raportowania: tabele, wykresy, komentarze
  2. Koncepcja controllingu i architektura IT w raportowaniu
    • Identyfikacja i analiza interesariuszy controllingu
    • Dobór i definiowanie mierników raportowych oraz źródeł danych
  3. Sporządzanie raportów vs. bieżące analizy controllingu
    • Intuicyjne formułowanie przekazu z danych
    • Analizy sprzedaży:
      • definiowanie struktur marż dla wyznaczania celów sprzedażowych
      • analiza wrażliwości marży na kontraktach jako wsparcie negocjacji handlowych
      • kampanie promocyjne a wyniki finansowe
    • Analizy produkcji
      • wyznaczanie optymalnego portfela produktów
      • analiza efektywności inwestycji w optymalizacje procesów wytwarzania
      • analiza odchyleń na wolumenach i ich wpływ na wyniki finansowe
    • Analizy obszaru HR
      • analiza kosztów fluktuacji dla uzasadnienia kosztów programów lojalnościowych
      • krzywa uczenia się, czyli jak zarządzanie ludźmi wpływa na decyzje cenowe dla nowych produktów
  1. Analizy raportów i ich wykorzystanie w zarządzaniu
    • Interpretacje wyników i marż w praktyce partnerskiego wsparcia decydentów
    • Zasady i dobre praktyki wizualizacji informacji z uwzględnieniem aspektów psychologicznych
    • Najczęściej spotykane błędy w komunikowaniu informacji zarządczej
    • IBCS® Top Ten, czyli jak stosowanie jednolitego języka oznaczeń controllingu skraca czas spotkań zarządczych
    • Podręcznik raportowania w firmie jako praktyczny sposób utrzymania wysokiej jakości komunikacji, skutecznego raportowania i prezentowania

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika