NEGOCJACJE I TRUDNE ROZMOWY W BIZNESIE

16-17.03.2020 Wrocław

Miejsce


Centrum

Data


16-17.03.2020

Kontakt


Marta Elimer
marta.elimer@akademiacontrollingu.pl

Tel. + 48 61 852 33 53
Fax. + 48 61 666 03 63

Koszt udziału


1290 zł netto *

* Cena dotyczy zgłoszeń nadesłanych na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie cena wzrasta o 200 zł netto.

Koszt szkolenia obejmuje: udział jednej osoby w dwudniowym szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.

Promocje:
Promocja 20% Przy zgłoszeniu powyżej 2 osób z danej firmy, dla drugiej i kolejnej osoby udzielamy 20% rabatu.

Promocja 15% rabatu dla Członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV)

Dofinansowanie:
Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej

Trener / trenerzy

dr Paweł Błaszkiewicz,
Trener umiejętności menedżerskich
zapisz się online
pobierz formularz pdf pobierz katalog pdf

Opis

Kiedy spotyka nas niespodziewana sytuacja w biznesie musimy szybko reagować. Często musimy zawierzyć naszej intuicji i kierować się emocjami. Każdy, kto spotkał się jakąkolwiek trudnością we współpracy, kto musiał wynegocjować ustalenia wie jak może zawodną okazać się taka strategia. Lepiej przygotować się na różne scenariusze. Lepiej nauczyć się podejmowania różnych strategii opartych o racjonalne cele. Korzystając ze szkolenia dowiesz się:

- co podpowiada psychologia na temat trudnych rozmów

- jakie pułapki nam grożą i jak ich uniknąć

- jak znaleźć rozwiązanie win-win

- jak przekuć napięcia i konflikty w szansę na usprawnienie komunikacji i budowanie otwartych relacji

Cele szkolenia:

  • rozwój kompetencji osobistych
  • wspieranie w szukaniu rozwiązań trudnych sytuacji
  • ćwiczenie umiejętności budowania relacji
  • doskonalenie sztuki współpracy
  • promowanie otwartej komunikacji
  • dostarczenie narzędzi komunikacyjnych pozwalających na efektywną komunikację
  • wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami

1. Sztuka efektywnej komunikacji
Negocjacje jako zaawansowana sztuka komunikacji
Modele komunikacji w organizacji i ich następstwa dla współpracy w zespole zadaniowym oraz pomiędzy zespołami.
Świadomość własnych cech osobowości.
Komunikowanie pozytywnego nastawienia.
Zalety otwartej komunikacji.
Bariery porozumienia.
Mosty komunikacyjne.

2. Negocjacje problemowe w biznesie
Wzmacnianie własnej pozycji w rozmowach biznesowych.
Kierowanie przebiegiem rozmowy.
Główne strategie negocjacyjne.
Planowanie BATNY.

3. Rozwiązywanie problemów w rozmowie
Rozwijanie świadomości partnerów w komunikacji.
Szukanie optymalnych rozwiązań.
Budowanie mostów komunikacyjnych, pokonywanie negatywnego nastawienia.
Praca nad własną postawą.
Schematy postępowania w przypadku typowych problemów.
Przyjmowanie uzasadnionych skarg klienta wewnętrznego.
Różnica między oceną a opinią.
Zalety komunikowania się językiem NVC.
Zażegnywanie sytuacji konfliktowych.

4. Trudne sytuacje – asertywność w praktyce
Struktura informacji zwrotnej (negatywnej i pozytywnej).
Asertywność- budowanie nastawienia na pozytywną, otwartą komunikację.
Asertywna odmowa.
Komunikowanie niepomyślnych wiadomości.
Granice w relacjach zawodowych.
Sesja informacji zwrotnej. Wytyczenie obszarów do dalszej pracy

Zgłoszenie

Aby wysłać prosimy wypełnić poniższy formularz online.
Zgłoszenie można przesłać również faksem

Wydrukowany formularz proszę wysłać faksem pod numer 61 666 03 63

Zgłoszenie online

Dane firmy

Dane firmy do korespondencji

skopiuj z danych powyżej

Dane osoby kontaktowej

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika

Dane Uczestnika